Branche:
Oplossing:
Koppeling:
De advocaten en juristen van BrandMR hebben jarenlange ervaring in
bijna alle rechtsgebieden. Brandmeester helpt klanten zonder een
rechtsbijstandverzekering met toegankelijke en betaalbare
rechtshulp.
De KlantMonitor wordt door BrandMR ingezet om op een continue
basis de tevredenheid van klanten in kaart te brengen. Op
verschillende momenten tijdens de juridische behandeling van een
dossier wordt klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Brandmeester werkt heel anders dan de traditionele advocatuur met
zijn uurtje-factuurtjesysteem. Brandmeester werkt met 4 duidelijke
stappen: de online check, een persoonlijk adviesgesprek,
onderhandelen of bezwaar maken en procederen of in beroep. De
klant bepaalt welke stappen doorlopen worden. Brandmeester heeft
de missie om het recht op een kwalitatieve manier toegankelijk te
maken voor iedereen.
Brandmeester maakt gebruik van de KlantMonitor om per fase uit het
dienstverleningsproces feedback te kunnen verzamelen over de
waardering door klanten.
De vraagstelling binnen de KlantMonitor is volledig afgestemd op het
dienstverleningsproces. De klanten krijgen uitsluitend relevante
vragen voorgelegd. Op ieder scherm wordt de vragenlijst goed
weergegeven waardoor de vragenlijst gemakkelijk en snel kan
worden ingevuld.
De rapportage vindt plaats via online managementdashboards. Er kan eenvoudig worden ingezoomd op rechtsgebied en het is zelfs mogelijk om per fase en rechtshulpverlener snel een rapportage te genereren.
In de dashboards is een aantal geavanceerde analyses opgenomen waarmee de prioriteiten voor toekomstig beleid kunnen worden bepaald.
Een verbeterprioriteitenmatrix geeft exact aan welke aspecten met voorrang opgepakt zouden moeten worden.
©2023 Salesforce up to data b.v. – disclaimer – cookiebeleid – privacybeleid – algemene leveringsvoorwaarden
Website door WOW Marketing