Meer klanten die meer kopen en langer klant blijven.
Realiseer je groeidoelstellingen door naar je klanten te luisteren, hun adviezen op te volgen en de juiste prioriteiten te stellen.
- Luister door de juiste vragen te stellen
- Klantpiramide: krijgt iedere klant de juiste aandacht?
- Analyseer het gedrag van je huidige klanten
- Signaleer het risico op klantverlies
- Confrontatiematrix: wie zijn je zakelijke vrienden?
- Verbeterprioriteitenmatrix: verbeteringen met de grootste impact













Stel de juiste vragen
Kies de juiste vragen om te luisteren naar en leren van jouw klanten. Neem een kijkje in onze vragenbibliotheek.

Iedereen de juiste aandacht
20% van de klanten realiseren 80% van de omzet. Welke klanten leveren jou de meeste omzet op?Â

Confrontatiematrix
Segmenteer je klantenbestand naar klantwaarde en klantwaardering
en bepaal wie je fans, vrienden, volgers en functionalisten zijn.
en bepaal wie je fans, vrienden, volgers en functionalisten zijn.
- Welke klanten zijn meer dan gemiddeld tevreden en kun je als ambassadeur inzetten?
- Aan welke kleine tevreden kanten kun je upsellen, zodat het grote klanten worden?