Gratis service - CrisisMonitor - Vraag je Klanten, Leden, Medewerkers hoe het met ze gaat!

CrisisMonitor - Vraag je Klanten, Leden, Medewerkers hoe het met ze gaat!

Graag wil ik mede namens de collega's bij BusinessMonitor ons diepste medeleven uiten richting alle door deze crisis getroffenen. Dit is een ramp van ongekende omvang en het einde lijkt nog niet in zicht. Alles is opeens anders en de veranderingen gaan zo snel dat het amper mogelijk is om de laatste ontwikkelingen bij te houden. Waar we een maand geleden nog bezig waren met persoonlijke ontwikkeling en groei, is nu de angst voor een zware recessie, inkomensonzekerheid en voor sommigen zelfs voedseltekort de realiteit.

Omdat we graag een actieve rol willen vervullen om u te helpen door de crisis te komen stellen we graag ons platform beschikbaar.

De Crisis Communicatie Vragenbibliotheek maakt het mogelijk om met een paar eenvoudige vragen direct inzicht te krijgen hoe het met uw klanten, leden, cursisten en medewerkers gaat. In bijgevoegde instructie worden de verschillende stappen beschreven.

Bekijk hier de instructie

Komt u er niet uit, bel of mail ons.

Veel sterkte met de situatie, heb oog voor elkaar en blijf gezond,

René Lagendijk
BusinessMonitor