Klanttevredenheidsonderzoek voor 'De Kweker' en 'Vroegop-Windig'

Klantonderzoek voor 'De Kweker' en 'Vroegop-Windig'

    
BusinessMonitor gaat vanaf het voorjaar van 2016 ook voor de Vroegop Ruhe & co bedrijven 'De Kweker' en 'Vroegop-Windig' onderzoek uitvoeren naar de klanttevredenheid. Belangrijk voordeel van deze gezamenlijke aanpak van het onderzoek is de meer afgestemde benadering van klanten en de mogelijkheid om de prestaties van de verschillende bedrijfsonderdelen met elkaar te vergelijken. Het KTO zal voornamelijk online worden uitgevoerd waarbij in managementdashboards de resultaten worden gepresenteerd. Voor dit onderzoek wordt een aangepaste vraagstelling opgesteld waarbij rekening wordt gehouden met de internationale standaarden voor Klanttevredenheidsonderzoek. De Net Promoter Score (NPS) en Customer Effortscore (CES) zullen naast meer traditionele KlantKPI's worden gebruikt om de prestaties te evalueren.