Aan de slag met je feedback - actionable insights!
Waarom
koppelen?
Onderzoek is nooit een doel op zich, maar een middel om je organisatie te verbeteren. Door te koppelen met je bestaande Business Software kun je onderzoeksgegevens meteen gebruiken in je dagelijkse werkzaamheden. Reageer direct op klachten en door klanten gesignaleerde kansen.
Integraal
klantbeeld
In je CRM/ERP omgeving wordt het feitelijke gedrag van je klant vastgelegd. Wat koopt je klant en welke contacten zijn er? Door een koppeling met belevings- en tevredenheidsscores ontstaat inzicht in de opbouw van je klantenbestand. Wie zijn je zakelijke vrienden? Wat is de impact van klantverlies op je winstcijfers?
Inzicht in Customer Journey
Volg de klant tijdens zijn journey en optimaliseer ieder contactmoment. De hele journey van oriëntatie tot eindevaluatie en beëindiging van de samenwerking in beeld. Krijg essentiële informatie om voor iedere klant steeds weer de juiste prioriteiten te stellen en te zorgen voor een optimale klantbeleving.