EuroCross doet KTO




Over EuroCross

Eurocross Assistance is onderdeel van Achmea en al sinds 1982 toonaangevend in wereldwijde hulpverlening zoals medische hulp, vervoershulp en ook hulp op het gebied van brand-, storm- of waterschade en personenalarmering. EuroCross werkt samen met een zorgvuldig opgebouwd, wereldwijd netwerk van hulpverleners en dienstverlenende professionals, waaronder artsen, bergers, vervangend chauffeurs en contactagenten. Miljoenen mensen kunnen rekenen op wereldwijde hulp van Eurocross Assistance. Eurocross werkt in opdracht van onder andere zorgverzekeraars, reisverzekeraars, autoverzekeraars en leasebedrijven.

De Oplossing

BusinessMonitor heeft voor Eurocross een meertalig doorlopend klanttevredenheidsonderzoek opgezet waarbij onder andere de tevredenheid met de hulpverlening, alarmcentrale en repatriƫring aan bod komen. Wekelijks vindt de verzending van het onderzoek automatisch plaats op basis van een XML-koppeling. De rapportage op maat geeft Eurocross in een oogopslag inzicht in de tevredenheid van de klanten en de belangrijkste verbeterpunten.

Teamleiders binnen Eurocross kunnen persoonlijke rapporten van medewerkers opstellen en inplannen voor verzending. Op die manier ontvangt iedere medewerker per e-mail de eigen resultaten binnen het klanttevredenheidsonderzoek.

Eurocross heeft in de rapportageomgeving van BusinessMonitor eenvoudig online toegang tot trendgrafieken en algemene beoordelingen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid binnen de rapportages op dossiernummer te zoeken, waardoor snel ingespeeld kan worden op vragen/problemen van klanten.