Organisatie

Wij geloven dat in elk klantcontact een kans schuilt om je te verbeteren. Luister iedere dag naar je klanten en speel effectief in op klachten en kansen. Volgens ons is dit essentieel voor zakelijk succes. BusinessMonitor heeft tot doel organisaties te helpen hun kwaliteit te verbeteren en hun online reputatie te onderbouwen. Voor al onze onderzoeken is de Customer Journey het vertrekpunt. Wij streven ernaar om het volledige evaluatieproces te automatiseren door koppelingen met de meest gebruikte software te ontwikkelen. Kwaliteit nemen wij zeer serieus wat blijkt uit onze certificering voor ISO 9001 en 27001 en onze ambitie om iedere dag een beetje beter te worden. Of zoals onze certificatiepartner BSI het verwoord: ‘Making Excellence a Habit’

Kwaliteit

Onze processen zijn volledig gedocumenteerd volgens de ISO standaard 9001/27001. Voor de start van ieder project ontvang je als opdrachtgever altijd een projectplan. Hierin zijn gedetailleerde specificaties en exacte prijzen opgenomen. In de afgelopen 10 jaar is 100% van onze projecten binnen budget opgeleverd. We hanteren een 100% klanttevredenheidsgarantie. Niet tevreden, betekent niet betalen. Persoonlijke ontwikkeling en groei staan centraal bij ons personeelsbeleid. Als onderzoeker zien we ons als inspirator van toekomstig succes. Onze developmentafdeling werkt volledig agile met scrum en PrinceII.

Mark
Lead developer
Vivian
Project manager
René
Management
Patrick
Performance engineer
Johan
Senior salesconsultant
Doesjka
Kwaliteits coördinator
Pascal
Project manager
Roy
Software engineer
Stephanie
Project medewerker
Anne-Sophie
Sales assistant
Tino
Data Scientist
Jij?

Team

BusinessMonitor is ambitieus en stelt hoge doelen. De nummer 1 positie in Nederland voor opleidingsevaluaties, ledenonderzoek en doorlopend klantenonderzoek is waar we naar streven. Om iedere klantvraag te kunnen beantwoorden werken we als bureau graag nauw samen met professionals en specialisten.

Website feedback