BRAM LADAGE vraagt klanten feedback




Over Bram Ladage

Bram Ladage begon in 1967 op de Rotterdamse markt met het verkopen van verse patat. Al snel werd de patatkraam een groot succes en besloot Bram om meerdere kramen in Rotterdam te openen. Nadat klanten van buiten Rotterdam vroegen waarom er in hun woonplaats geen Bram was, opende Bram in verschillende plaatsen rondom Rotterdam Bram Ladage winkels.

Oplossing

De RetailMonitor stelt retailers in staat om de klantbeleving op een continue wijze te monitoren. Door de mening van klanten continu te peilen en direct te reageren op wensen en ideeen kan de retailer zijn aanbod optimaal afstemmen op de steeds wisselende klantbehoeften. Voor Bram Ladage is de RetailMonitor in verschillende winkels toegepast. Deze toepassing bestaat uit een tablet pc welke op de counter of met behulp van een feedbackzuil op de winkelvloer wordt geplaatst. De vraagstelling is afgestemd op de kernwaarden van Bram Ladage. In de vragenlijst wordt op een ludieke manier verwezen naar de activiteiten van Bram. Aan de klanten wordt namelijk gevraagd met hoeveel patatzakken ze de winkel beoordelen.

Deelnemers aan het onderzoek krijgen door middel van een coupon een gratis product bij het volgende bezoek aangeboden. Op deze manier werkt Bram aan het vergroten van de betrokkenheid van zijn klanten bij de verschillende winkels. De resultaten van de verschillende onderzoeken worden met behulp van een online dashboard overzichtelijk voor de gehele formule en per vestiging weergegeven.

Klant sinds: 2016
Oplossing: RetailMonitor