Cunningham Lindsey meet klanttevredenheid




Over Cunningham Lindsey

Cunningham Lindsey Nederland is onbetwist de onmisbare schakel in de schade- en risicoketen. Cunningham richt zich op het beschermen van de reputatie van haar klanten, helpt klanten om hun klanten te behouden en bespaart op die manier klanten geld. Cunningham Lindsey is wereldwijd vertegenwoordigd. Met meer dan 7.000 medewerkers verdeeld over 600 kantoren, is Cunningham Lindsey in staat om opdrachtgevers altijd en overal van dienst te zijn. In Nederland werkt Cunningham Lindsey met meer dan 300 medewerkers in Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven en Hoogeveen. Cunningham Lindsey is van alle markten thuis, van kunst, naar windturbines tot schildersziekte.

Oplossing

BusinessMonitor heeft voor verschillende onderdelen van Cunningham Lindsey een operationeel Enterprise feedbackmanagement systeem (EFM) ingericht. Doel van dit systeem is om op een continue manier klanttevredenheid te meten en de klantbeleving inzichtelijk te maken. De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) worden maandelijks intern gerapporteerd aan de verantwoordelijke operationeel managers. In overzichtelijke managementdashboards worden de resultaten van de verschillende onderzoeken met elkaar in verband gebracht. Het jaarlijkse medewerkertevredenheidsonderzoek (MTO) wordt eveneens door BusinessMonitor uitgevoerd en per afdeling gerapporteerd. Dit medewerkerstevredenheidsonderzoek is gebaseerd op de Gallup Q12 methode en wordt op interactieve wijze in hetzelfde dashboard als het klanttevredenheidsonderzoek gerapporteerd.

Referentie

Het systeem is gebruiksvriendelijk, door de weergave met kleuren in het dashboard worden trends in 1 keer duidelijk. Met behulp van door het systeem gegenereerde actie-alerts kunnen we snel inspelen op door klanten gesignaleerde klachten en kansen. BusinessMonitor is flexibel en schakelt snel bij vragen. Aanpassingen worden klantgericht en professioneel opgepakt.

Tamar van Hees
Medewerker Kwaliteit
Cunningham Lindsey

Klant sinds: 2011
Oplossing: KlantMonitor