NIMA leert van deelnemers




Over NIMA

NIMA is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing. NIMA ondersteunt marketeers gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

De Oplossing

NIMA wil graag continu leren van de ervaringen van deelnemers aan sessies en kandidaten van examens. Door na iedere sessie deelnemers te vragen deze te beoordelen, verzamelt NIMA op een structurele manier informatie waarmee ze de kwaliteit van haar sessies steeds weer kan verbeteren. Voor het inzichtelijk maken van de kwaliteit van de sessie gebruikt NIMA intern een management dashboard van BusinessMonitor. NIMA laat haar deelnemers aan het woord. Om op een transparante wijze de evaluaties van NIMA sessies extern te delen maakt NIMA gebruik van 'BusinessMonitor for Facebook', een vernieuwende oplossing waarbij tekst vanuit vragenlijsten direct doorgeplaatst wordt naar de Facebook pagina van NIMA.

BusinessMonitor verzorgt jaarlijks trendonderzoek Het jaarlijkse NIMA Marketing trendonderzoek wordt ook verzonden via het BusinessMonitor systeem. De resultaten zijn voor NIMA inzichtelijk in het centrale dashboard en geschikt voor verdere analyse en rapportage.

Referentie

"De tool van BusinessMonitor zorgt ervoor dat wij de verwachtingen van onze eventdeelnemers en examenkandidaten continue kunnen monitoren. De uitkomsten van de evaluaties stellen ons in staat onze dienstverlening waar nodig snel aan te passen om hiermee de klanttevredenheid structureel te kunnen verhogen."

Customer Care
Klant sinds: 2012

Oplossing: CursusMonitor