Gebruik klantenfeedback om verwachtingen te overtreffen!

Feedback wordt vaak ervaren als iets negatiefs. Maar wist u dat klantenfeedback juist iets waardevols bezit? De klant uit zijn mening alleen als hij zich om uw bedrijf bekommert. Dé reden dus om naar uw klant te luisteren en op zijn behoeften in te spelen. Want alleen zo stuurt u uw klant met een tevreden gevoel weer naar huis.

BusinessMonitor helpt u bij het verzamelen van klantenfeedback en het genereren van een online dashboard, waarbij u constant inzicht krijgt in de veranderende behoeften van uw klanten. Zo kunt u snel inspelen op klachten, maar ook op kansen. Ervaar de kracht van klantmeningen en ga er actief mee aan de slag. Luister, leer, realiseer: dat is de nieuwe formule!

Luister

Om uw klanten tevreden te houden, is het belangrijk dat u investeert in de relatie. Leer uw klanten beter kennen en bouw aan een compleet klantinzicht door vragen te stellen. BusinessMonitor maakt gebruik van vragenlijsten om te onderzoeken waar uw klanten tegen aan lopen en waar mogelijke kansen voor u liggen.

Leer

Door het verzamelen van klantenfeedback en het aanbieden van een dashboard maakt BusinessMonitor het voor u mogelijk om constant de (veranderende) behoeften van klanten in te kunnen zien en hierop direct te kunnen inspelen. Identificeer waar verbetering nodig is en bepaal welke klanten meer aandacht nodig hebben. Klanten houden uw bedrijf immers levend: het is dus belangrijk om hun behoeften voorop te stellen.

Realiseer

Een interactieve dashboardrapportage geeft u nieuwe inzichten waarmee u direct aan de slag kunt gaan. Doordat de gegevens continu up to date zijn, kunt u snel inspelen op de behoeften van klanten, om zo de verwachtingen te overtreffen en de klantwaarde te verhogen.

BusinessMonitor heeft al veel bedrijven op weg geholpen. Bent u de volgende?

Uw voorgangers:

  • bouwen hun strategie op basis van feedback
  • kennen de noodzaak van bepaalde verbeteringen
  • ontdekken nieuwe markten, klanten en oplossingen
  • overtreffen regelmatig de verwachtingen van klanten!

Sta uw succes niet langer in de weg en neem vandaag nog contact met ons op!

Mark van Tilburg