Naar extreme Klantgerichtheid in 3 stappen!

Werk iedere dag aan meer loyale klanten, die meer besteden, vaker terugkomen en actief aanbevelen!

luisterStap 1 - Luister

De klant doorloopt bij de aanschaf van producten en diensten een klantreis of customer journey. Deze klantreis kent verschillende fasen van behoefte, oriëntatie, afweging, aanschaf, consumptie tot evaluatie.
De manier waarop deze klantreis verloopt is al lang niet meer lineair en voorspelbaar. Belangrijk is om tijdens iedere fase van de customer journey te luisteren naar de wensen van je klanten.

vragenlijst-iphone Direct gekoppeld aan contactmomenten kun je klanten vragen naar hun ervaringen. Klanten kun je eenvoudig en snel via SMS, email, telefoon en face-to-face uitnodigen. De flexibel aan te passen vragenlijst oogt professioneel en is snel en eenvoudig door je klanten in te vullen. Door een incentive te verstrekken voor het invullen van de vragenlijst kun je op een structurele manier werken aan het vergroten van de loyaliteit.

leerStap 2 - Leer

Klantwensen veranderen voortdurend. Belangrijk is om snel te leren hoe klantwensen zich ontwikkelen om hier op een onderscheidende manier op in te kunnen spelen.
De KlantgerichtheidsMonitor biedt een overzichtelijk dashboard waarmee in 1 oogopslag duidelijk wordt welke verbeteringen in welke fase van de customer journey mogelijk zijn. Hiernaast signaleert de KlantgerichtheidsMonitor klachten en kansen die direct opgevolgd dienen te worden. Via email ontvangen accountmanagers direct bericht om contact op te nemen naar aanleiding van de resultaten van het onderzoek. Groot voordeel van deze aanpak is dat je al met een oplossing kunt komen wanneer het er voor de klant nog toe doet.
dashboard

realiseerStap 3 - Realiseer

Realiseer een betere online vindbaarheid door de mening van je klanten actief te delen. Laat zien hoe bestaande klanten je producten en diensten aanbevelen. Complimenten van je klanten delen met je medewerkers werkt zeer motiverend. Deze aanpak geeft focus en helpt je medewerkers om steeds weer de beste dienstverlening te realiseren.

bm-widget

Stappenplan - KlantgerichtheidsMonitor:

  • Maak bestand
  • Importeer adressen
  • Verstuur uitnodigingen
  • Deel resultaten

De KlantgerichtheidsMonitor biedt een complete EFM oplossing. Deze Enterprise Feedback Management oplossing bevat een importmodule, uitstuurplatform, analyse dashboard en doorplaatsfunctie. Via een online management dashboard zijn de resultaten altijd up-to-date en direct beschikbaar voor verdere analyse en toepassing.

Aan de slag

Bekijk de demonstratie versie van het dashboard en de doorplaatsingsmogelijkheden. Binnen 24 uur ontvang je onze offerte en binnen 5 werkdagen implementeren wij de KlantgerichtheidsMonitor.


Meer informatie

Vraag nu direct een vrijblijvende offerte aan.

X
Website feedback

Laat hier je feedback achter over onze website.

Ben je een fout tegen gekomen? Meld deze dan bij ons zodat we deze zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Feedback geven

Foutmelding